Brandul Gerovital este un brand de cosmetice, incadrat pe segmentul ingrijire personala. Conform datelor furnizate de agentia de cercetare ACNielsen* pentru perioada ianuarie-aprilie 2012, Gerovital ocupa pozitia a doua pe segmentul produselor de ingrijire, atat ca volum – cu o cota de piata de 12,5%, cat si ca valoare – cota de piata de 11,1%. Pe segmentul tratamentelor de par, gama Gerovital Plant Tratament este lider de piata din punct de vedere valoric, cu o cota de 31,9%. Despre un brand autentic romanesc aparut in Cluj-Napoca in anul 1967 si care in 2012 a ajuns ca la o simpla cautare pe Google sa genereze aproximativ 230.000 de rezultate in 0,24 secunde ne-a povestit Ioana Borza, Marketing Manager Gerovital, in materialul de mai jos.
Gerovital: un brand romanesc care genereaza aproximativ 230.000 de rezultate in 0,24 secunde la o cautare pe Google
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare