SMARK este platforma care reuneste comunitatea oamenilor de marketing din Romania.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm.
SMARK a dezvoltat instrumente utile marketerilor din Romania prin:
- Publishing: SMARK.ro
- Seria de evenimente despre marketing si comunicare: SMARK KnowHow
- Rapoarte de cercetare sindicalizate: SMARK Research
SMARK strange in jurul sau o comunitate premium de oameni de marketing si oameni de business:
- Brand Manageri, Directori de Marketing, Directori de Vanzari
- Profesionisti din cercetare de de piata
- Specialiști media (inclusiv specialiști din digital și social media)
- Profesionisti în comunicare (PR, CSR, advertising)
- Antreprenori
Online Audiences SMARK > peste 25.000 unici / luna
Seria SMARK KnowHow a fost creata in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute. In 2015, seria are 6 evenimente: Promotions Now, Brands & Communities, Marketing Research Conference, Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus.
SMARK Research este un serviciu asociat comunitatii de marketing SMARK, prin care sunt identificate nevoi si trenduri relevante ale pietei si sunt oferite solutii sub forma rapoartelor de cercetare sindicalizate, dezvoltate in colaborare cu cele mai importante companii de research din Romania.
SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, platforma dedicata industriei creative din Romania.
Social Media:
SMARK Facebook, Twitter, LinkedIn
Links:
Serviciile IQads & SMARK:
Agentii | Agentii de PR | Branduri si companii
Formele de promovare in cadrul IQads & SMARK