Brandurile sarbatorilor in Cora Lujerului, Carrefour Vitantis si Real Vitan

Retailul joaca un rol de necontestat in dinamizarea comertului si a industriilor care il aprovizioneaza. Modelul occidental de comert s-a impus rapid pe piata, fiind asimilat ca la carte de consumatorii romani cosmopoliti. Servicii precum parcari vaste sau food court-uri, promotii care-ti pot zbuciuma calmul si sortimente nesperate de produse, au venit ca o umbrela pentru retailul amenintat de intemperiile financiare.

Indiferent de conditiile climatice prin care economia trece la acest moment, in perioada sarbatorilor cosurile sunt inlocuite cu carucioare, de mult ori acestea din urma devenind prada celor care isi incep cu intarziere sejurul prin hipermarketuri. Perioada sarbatorilor de iarna este dedicata intrutotul hipermarketurilor, supermarketurile devenind alternativa cumparaturilor marunte.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune


Comentarii

Ingrid Olescher
acum 12 ani
haha, gentuta de la setul cadou cu Clear Men si Rexona Men era branduita cu tick-ul de la Rexona, nu de la Nike, e o diferenta majora intre semne :))))) in rest, super articolul, o sumarizare foarte succinta si folositoare a "rafturilor de Craciun"; o astept cu interes pe cea de Paste: ma asteptsa fie foarte diferita :)


Branded


Related