Daniela Dumitrescu (Radisson Blu Hotel): "50% din venituri provin din cazare si alte 50% din organizarea de evenimente si conferinte si din restaurante"

Daniela Dumitrescu (Radisson Blu Hotel): "50% din venituri provin din cazare si alte 50% din organizarea de evenimente si conferinte si din restaurante"

Carmen Mihu: Cum arata piata hoteliera in 2011 din perspectiva unui om proaspat intrat pe acest teren?
Daniela Dumitrescu: Raportandu-ma in special la Bucuresti, as putea spune ca extrem de competitiva, in special pe segmentul hotelurilor de cinci stele. Desi numarul lor nu este unul foarte mare, competitia este una stransa, iar principalii jucatori de pe aceasta piata ridica in permanenta standardele de calitate oferite clientilor.

In contextul in care perioada economica mai dificila a adus dupa sine necesitatea unei atente analize a fiecarui cost, cerintele clientilor hotelurilor de lux au devenit tot mai exigente in ceea ce priveste raportul calitate – pret, asadar numai cei cu adevarat orientati pe satisfactia clientilor au rezistat cu brio.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related