GfK Romania premiat cu Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2011

Institut german de cercetare GfK Romania a fost premiat cu Silver Award for Excellence pentru campania "ReThink. ReInvent. ReBuild” la competitia Romanian PR Award, potrivit unui comunicat al companiei.

Campania de marketing "ReThink. ReInvent. ReBuild" este dedicata clientilor din domeniul FMCG si presupune o conversatie despre realitatile si viitorul segmentului bunurilor de larg consum cu actorii pietei, CEO de companii si marketing manageri din domeniul FMCG, consumatori si analisti ai industriei din mediile  traditionale si new media.

GfK a participat anul acesta cu 2 campanii inscrise la 3 sectiuni: campania „ReThink. ReInvent. ReBuild” la PR pentru Marketing pentru produse noi si Media Relations, iar campania "GfK Extra Job” la sectiunea Comunicare Interna. Aceasta din urma campanie inscrisa are ca scop dinamizarea evenimentelor interne traditionale ale companiei prin introducerea unei componente intense de interactivitate si creativitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related