S-a lansat shortCUT research, o agentie de cercetare calitativa in randul consumatorilor, anunta un comuncat de presa.
Agentia fost lansata in Noaptea Agentiilor de Publicitate din Bucuresti printr-o actiune de teasing in sediile unora dintre agentiile participante la eveniment, mesajul "Crede si nu cerceta?” fiind lipit pe oglinizile bailor din unele agentii participante, alaturi de cartile de vizita cu link spre site-ul agentiei.
"Am infiintat shortCUT research pentru ca am simtit ca exista o nisa neexplorata in domeniul cercetarii calitative. Spre deosebire de alte entitati existente, noi ne apropiem de oameni si recoltam insight-uri de calitate care ii pot ajuta pe clientii nostrii sa formuleze mai departe idei castigatoare. Noi raspundem la intrebarea <ce face, ce gandeste si ce influenteaza publicul tinta>", a completat Alina Floroi, Chief Research Officer a agentiei.
Comentarii
Am observat ca link-ul nu functioneaza. Ar trebui sa ajunga pe www.theshortcut.ro/research