Studiu GfK despre climatul de consum in Europa: decizia de cumparare afectata de impozite si taxe

Potrivit studiului GfK cu privire la "Climatul de consum in Europa" pentru al treilea trimestru din 2011, a reiesit ca la acest moment consumatorii europeni sunt nelinistiti pe fondul confruntarii cu dezbaterea privind bailout-ul Greciei si a nivelului ridicat al datoriilor din Italia si Franta, ale caror ratinguri de credit risca sa fie redus de catre principalele agentii de evaluare, anunta un comunicat GfK.

Studiul GfK "Climatul de consum MAXX“ a fost comandat de Comisia Europeana, in toate tarile Uniunii Europene, si are la baza interviuri lunare cu consumatorii, oferind o privire de ansamblu asupra evolutiei asteptarilor privind starea economica si a dorintei de cumparare in randul consumatorilor din  Austria (1.500 interviuri), Bulgaria (1.000 interviuri), Franta (3.300 interviuri), Germania (2.000 interviuri), Grecia (1.500 interviuri), Italia (2.000 interviuri), Marea Britanie (2.000 interviuri), Polonia (1.000 interviuri), Portugalia (2.100 interviuri), Cehia (1.000 interviuri), Romania (1.000 interviuri), Spania (2.000 interviuri).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related