real,- implineste 5 ani de existenta pe piata romaneasca de retail

Pentru a sarbatori 5 ani de existenta pe piata romaneasca de retail, real,- lanseaza o campanie aniversara in cadrul careia clientii pot castiga peste 130.000 de premii printr-un mecanism de lozuri razuibile, informeaza un comunicat din partea real,-. Premiile acordate castigatorilor constau in: vouchere cadou, electrocasnice mari si mici, telefoane mobile, televizoare, laptopuri si premii in bani. De asemenea, angajatilor real,- le va fi recunoscuta contributia la succesul companiei printr-o serie de evenimente interne.

De la intrarea pe piata romaneasca real,-, parte a METRO GROUP, a investit peste 550 de milioane de euro pentru dezvoltarea retelei care cuprinde acum 25 de magazine in 18 orase din tara si care este cel mai extins lant de hipermarketuri la momentul de fata.
Potrivit comunicatului, real,- este in topul preferintelor romanilor, inregistrand cresteri anuale ale vanzarilor de la an la an. In 2010 compania a raportat prima data un profit operational pozitiv pe piata din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related