Valoarea de brand a Samsung Electronics ajunge la 23,4 miliarde de dolari, dupa o crestere cu 20%, potrivit Interbrand 2011

Conform clasamentului Interbrand 2011, valoarea de brand a Samsung Electronics Co., Ltd. insumeaza 23,4 miliarde de dolari, o crestere cu 20% fata de anul precedent, ocupand pozitia a 17-a din 100, doua pozitii mai sus fata de 2010, potrivit unui comunicat de presa Fast Forward Communications.

Cresterea inregistrata de Samsung situeaza compania in top 5 cresteri in industria IT. Aceste rezultate se datoreaza in special lansarii smartphone-ului Galaxy S si televizoarelor Samsung Smart TV, dar si leadership-ului constant in domeniul memoriei/DRAM, potrivit aceluiasi comunicat. Aceasta crestere a brandului mai este pusa  si pe seama produselor premium din categoriile Digital Appliances, Digital Imaging si IT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related