Vodafone a castigat 10 premii la Golden Drum

Vodafone a fost desemnat cel mai premiat brand de la editia de anul acesta a festivalului Golden Drum, obtinand in total 10 premii, conform unui comunicat al companiei.

Premiile obtinute alaturi de McCann Erickson au fost: 3 premii Grand Prix - Grand Prix la categoria ”Events” pentru campania „Nunta”, Grand Prix la categoria „Digital Campaigns” pentru campania „Cerebel” si Grand Prix la categoria „Public Relations” pentru campania "Chivu”; 4 premii Golden Drum - Golden la categoria ”Events” pentru campania „Nunta”, Golden la categoria „Digital Campaigns” pentru campania „Nunta”, Golden la categoria „Digital Campaigns” pentru campania „Cerebel”, respectiv Golden la categoria „Public Relations” pentru campania „Chivu”, 1 premiu Silver - Silver la categoria „Integrated Communication Campaigns” pentru campania „Nunta” si Brand Grand Prix - pentru cele mai multe premii adjudecate in competitie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Oameni

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related