Steve Jobs, un iconoclast al marketingului

Moartea lui Steve Jobs nu este doar o pierdere monumentala pentru industria tehnologiei, ci, asa cum a declarat astazi Barack Obama, “lumea a pierdut un vizionar” – si cu precadere lumea marketingului, potrivit Marketing Week.

Jobs a fost un maestru in marketing, un om care a inteles ca pentru ca un produs sa aiba impact, trebuie creat mai intai un brand puternic. Asta a facut Jobs. A facut din Apple un brand puternic. Asa se face ca anul acesta Apple a depasit Microsoft, devenind cea mai mare companie din SUA ca valoare pe piata si a surclasat Google in termeni de valoare de brand la nivel global, conform unui studiu realizat de Millward Brown.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune


Comentarii

Sam Cutarescu
acum 13 ani
Hello, "how much you get it." nu se traduce "cat de mult obtii". Get it?
Carmen Mihu
acum 13 ani
Mulțumesc pentru atenționare. Mi-a scăpat. My bad.


Branded


Related