Promotions360: Bune practici si impactul new media asupra promotiilor

Stefan Chiritescu, Head of strategy BBDO, a deschis cel de-al treilea panel a conferintei Promotions360 prezentand un studiul de caz al campaniei Sainsbury's – “Feed your family for a fiver”, ce l-a avut ca endorser pe Jamie Oliver.

“Daca tu tot timpul iti dai pretul jos, intr-un final in perioada de criza nu vei mai ajunge nicaieri. Si nu vei mai putea pune un pret mare acolo", a avertizat Chiritescu.

Concluzionand, Stefan Chiritescu a punctat cateva aspecte importante de care trebuie tinut seama atunci cand realizam o promotie: “Incearca sa fii un ma bine tu decat un mai rau decat ei. In traducere libera asta inseamna: nu te bate in preturi! Nu vei castiga niciodata, mai ales daca esti un brand de la mainstream in sus. Nu te juca cu brandul tau. Nu-ti refuza mantra. Demonstreaza valoarea brandului tau. Demonstreaza valoarea ofertei tale. Nu o clama. Demonstreaz-o!”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Syscom Digital

Înființată în 2009, Syscom Digital este o agenție de marketing interactiv, care derulează proiecte complexe de consumer interaction și customer experience, integrând in conceptele creative... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related