Conform studiului lansat astazi de catre revista Biz si Unlock Market Research in cadrul conferintei BrandRo, a reiesit faptul ca Borsec, Poiana, Kandia, Gerovital, Dorna, BCR, La Dorna, Dacia, Plafar si Timisoreana sunt cele mai puternice zece branduri romanesti in anul 2011, conform unui comunicat al Revistei Biz.
Dintre cele zece branduri care conduc clasamentul, Borsec, Poiana, Dorna, BCR , Dacia si Timisoreana sunt marcile care s-au bucurat de aceeasi recunoastere pentru al doilea an consecutiv.
“Puterea” marcilor romanesti revelate de studiu nu face referire la componenta financiara, corporatista ci aceasta este masurata din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori.
Comentarii
Si inca o mentiune ar fi legata de comentariul doamnei Marta Usurelu...Nu stiu cate studii repetitive a mai vazut pana acum, dar daca cautam in lume o situatie similara cu astfel de modificari nu cred ca vom gasi!
Doar o parere...