Cu noua strategie corporativa, GfK tinteste vanzari de aproximativ 2 miliarde de euro pana la sfarsitul lui 2015

Incepand cu 1 ianuarie 2012, Grupul GfK va opera sub o noua strategie corporativa, anunta un comunicat al companiei.

In toamna anului 2010, GfK a lansat initiativa "Where to play and hot to win", prin care s-a analizat gama de produse si servicii GfK, a carora rezultate au dus la dezvoltarea noii strategii corporative GfK, "Own the future".

"Ne aflam intr-o pozitie foarte puternica, dar din cand in cand este necesar sa facem un bilant si sa evaluam situatia, astfel incat sa ramanem mereu deschisi la nou si necunoscut, si atunci cand este cazul, sa ne reinventam pe noi insine", explica prof. dr. Klaus L Wubbenhorst, CEO al GfK SE.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related