Dero si Coccolino desfasoara o promotie pentru posesorii de cartele Cosmote: "Reincarca-te cu prospetime!"

Campania de teasing "La tine cat dureaza?", comunicata printr-un vox pop existent pe latinecatdureaza.ro, a primit si revealingul din partea Unilever: "De acum, cu Dero si Coccolino, prospetimea dureaza mult timp", anuntand astfel inceperea promotiei Dero, Coccolino si Cosmote.

In intervalul 1 august 2011 – 31 decembrie 2011, Unilever, in parteneriat cu Cosmote, desfasara campania promotionala “Reincarca-te cu prospetime!”, conform regulamentului existent pe site.

In promotie, Unilever a implicat atat brandul Dero prin subrandurile Dero 2in1 Flori Balsam de 2kg, 4kg si 8 kg,  pachetul Dero 2in1 Flori Balsam de 4kg si Dero Lichid 3l, cat si brandul Coccolino prin pachetul constand in doua sticle a 1.5l fiecare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related