BRD implementeaza tehnologia contactless si in transportul public

Dupa ce anul trecut BRD Groupe Sociata Ganarale lansa conceptul de carduri contactless sub forma de sticker ce poate fi atasat unui telefon mobil, portofel, gadget ori sub forma de breloc, banca a continuat sa inoveze si anul acesta prin implementarea tehnologiei si in transport, accesul pe stadioanele de fotbal si chiar la nivelul automatelor bancare, anunta un comunicat al bancii.

Romanii s-au dovedit receptivi la aceasta tehnologie, pana astazi BRD emitand peste 30.000 de carduri contactless Pay Pass ce pot fi folosite in marea majoritate a zonelor de interes: Carrefour, Inmedio, PizzaHut, KFC, Mic.ro, Ikea, dar si in aria transportului in comun - la Metrorex si mai multe regii de transport din tara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related