Dupa 5 ani in care a ocupat functia de Director Comercial in cadrul Whirlpool Romania, incepand cu 1 septembrie 2011, Violeta Luca se alatura echipei de Senior Management a companiei Flanco, unde va coordona strategia de marketing pentru o retea de 75 de magazine, cu peste 600 de angajati si o cifra de afaceri de peste 100 milioane EUR.
Campaniile de marketing agresive desfasurate de Flanco in ultimul an au facut ca numarul vizitatorilor sa ajunga la 5 milioane de vizitatori anual, dintre care peste 1 milion achizitioneaza cel putin un produs, potrivit Violetei Luca.
„Abordarea clientilor trebuie sa se faca prin campanii de marketing diferentiate in functie de profilul cumparatorilor, tinand cont nu numai de varsta sau sex, ci si de localizare, venituri, obiceiuri de cumparaturi etc. Criza a crescut gradul de reticenta, dar si asteptarile cumparatorilor, de aceea, odata adusi in magazin, trebuie sa le punem la dispozitie oferte cash sau de creditare adaptate strict nevoilor pe care le au” a declarat Violeta Luca.