Raportul de Sustenabilitate Heineken Romania pe 2010

Heineken Romania a lansat a doua editie anuala a Raportului de Sustenabilitate, parte a agendei de sustenabilitate a Heineken Romania, “Brewing a Better Future”, si prin care prezinta rezultatele companiei in ceea ce priveste implementarea de solutii sustenabile pentru fiecare dintre ariile sale de activitate cu privire la mediul inconjurator, societate si comunitatile in care compania isi desfasoara activitatea.


"Rezultatele obtinute in 2010 in ceea ce priveste sustenabilitatea sunt publicate in editia a doua a Raportului de Sustenabilitate si demonstreaza angajamentul companiei noastre de a ne atinge obiectivele stabilite in cadrul agendei de sustenabilitate, Brewing a Better Future”, declara Jan Derck van Karnebeek, Managing Director Heineken Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related