Redd's stimuleaza vanzatorii prin campania promotionala “Curiozitatea se rasplateste”

Pentru a stimula vanzarea pe canalele de distributie existente, in perioada 15 august - 2 octombrie 2011, Redd's organizeaza pentru asociatii si administratorii unitatilor comerciale (baruri, pub-uri, cafenele, restaurante etc) campania “Curiozitatea se rasplateste”.

Pentru a participa la promotie, participantii trebuie sa comande unui reprezentant de vanzari Ursus Breweries, in perioada promotiei, minim cinci navete a 24 sticle de 0.33l de bere Redd’s, intrand astfel automat intr-o tragere la sorti, ce va avea loc pe 18 octombrie 2011. Fiecare comerciant va intra in promotie cu o sansa, indiferent de numarul de navete de bere Redd’s comandate in perioada campaniei, dar nu mai putin de cinci navete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related