Profitul anual Procter & Gamble a scazut cu 7%, desi investitiile in publicitate au crescut cu 700 de milioane de dolari

Profitul net Procter&Gamble a suferit o scadere cu 7% din iunie 2010 pana in iunie 2011, ajungand la 11.8 miliarde de dolari, conform marketingmagazine.co.uk.

Scadere a venit in ciuda cresterii vanzarilor nete ale companiei cu 5%, care au ajuns la 82.6 miliarde, cat si a cresterilor costurilor de productie si a investitiilor in marketing.

Cheltuielile de publicitate, care constituie majoritatea cheltuielilor de marketing ale P&G, au crescut cu peste 700 de milioane de dolari din iunie 2010 pana in iunie 2011, ajungand la 9.3 miliarde de dolari - 11,3% din vanzarile nete - a anuntat compania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related