"Destinatii" - campania care a consolidat Tarom pe pozitia de lider in 2010

 un studiu de caz prezentat de Ogilvy Romania

- campanie premiata cu bronz la Effie 2011, categoria "Others" -

Nume campanie: Destinatii

Client: TAROM

Brand promovat: TAROM

Agentie: Ogilvy Romania

Mediu: TV, Print, On-line, Cinema

Perioada campaniei: octombrie – decembrue 2010

I. BACKGROUND

TAROM, compania aeriana nationala, a fost infiintat in 1954. De-a lungul anilor, cresterea companiei a pus in miscare intreaga scoala romana de aviatie, foarte apreciata in Europa. Acesta este modul in care TAROM a devenit, peste ani, unul dintre cele mai apreciate branduri nationale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related