"Serbarile Timisoreana, 300 de motive de Voie Buna" - evenimente, concurs pe site si interactiune in social media

Ursus Breweries a lansat pe 15 Iunie o noua editie a campaniei "Serbarile Timisoreana, 300 de motive de Voie Buna", constand atat intr-o serie de evenimente desfasurate in marile orase din tara, cat si intr-un concurs desfasurat online pe intreaga perioada a campaniei.

In aceasta vara Serbarile Timisoreana au loc in perioada 24 iunie – 14 august, in opt dintre marile orase din tara, formatiile implicate in proiectul de anul acesta fiind: Vita de Vie, Cargo, Vunk, Holograf, Zero si Directia 5.

Componenta online a campaniei se desfasoara cu ajutorul agentiei Green Pixel si se incheie pe 15 Septembrie 2011.
Pentru a participa la concursul online, participantii trebuie sa intre pewww.serbariletimisoreana.ro si sa isi creeze un profil public.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related