Pentru primul semestru al acestui an, Albalact a anuntat o crestere a veniturile totale la 193.196.980 lei in 2011, cu 46,4% mai mari fata de veniturile totale raportate in aceeasi perioada a anului trecut, de 131.960.540 lei, anunta compania.
Albalact a raportat, de asemenea, o scadere de 6% a profitului, acesta atingand in prima jumatate a anului 2011 valoarea de 2.263.859 lei si o cifra de afaceri de 165.869.656 lei, cu 32,6% mai mare decat cifra de afaceri inregistrata in aceeasi perioada a anului 2010 – 125.070.971 lei.
Aceste cresteri din prima jumatate a anului se datoreaza si investitiilor in promovare, Albalact lansand in aceasta perioada campanii pentru doua dintre brand-urile sale.
Printre actiunile de promovare se numara atat platforma de comunicare digitala pentru brand-ul Fulga, despre care puteti citi mai multe pe IQads, cat si promotia nationala “ZUZU da START la premii SMART”, menita sa vina in sustinerea relansarii brand-ului Zuzu.
“Nu putem spune ca piata a cunoscut o imbunatatire importanta in ceea ce priveste consumul si puterea de cumparare, criza se mentine, dar compania noastra si-a urmat planurile pentru cresterea business-ului. In cursul acestui an vom finaliza investitii importante la fabrica din Oiejdea pentru extinderea capacitatii de productie si vizam acelasi lucru la fabrica Raraul din Campulung Moldovenesc. Lucram in continuare si la dezvoltarea portofoliului de produse. Daca puterea de cumparare continua sa scada, ne vom gandi sa ajustam cresterea, ca sa mentinem profitabilitatea”, declara Raul Ciurtin, presedintele si directorul general al Albalact.