Adidas si FRF au lansat promotia “tricoul Oficial al Suporterului" pentru a celebra amicalul Romania-Argentina

Adidas si Federatia Romana de Fotbal au lansat in editie limitata “tricoul oficial al suporterului”, dedicat meciului Romania vs Argentina care ar fi trebuit sa aiba loc pe 10 august pe noul stadion National Arena, anunta ieri un comunicat al companiei Adidas Romania.

Amicalul a fost insa suspendat astazi, conform GSP.RO, Argentina preferand un meci cu Portugalia in ziua de 10 august, in ciuda eforturilor Consiliului General al Primariei Capitale pentru a se putea organiza acest meci, cat si a celor 38.000 de bilete vandute pana la acest moment.

Nu se stie inca ce se va face cu tricoul ce urma sa fie comercializat in toate magazinele adidas Sport Performance din Bucuresti si din tara, la pretul de 98 lei. De asemenea, lansarea tricoului continea si o componenta promotionala prin care toti clientii care achizitionau noul tricou, in perioada 26 iulie - 7 august, participau la o tragere la sorti ce ar fi trebuit sa aiba ca premii bilete la meciul Romania-Argentina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related