Pentru activarea sponsorizarii Jocurilor Olimpice, McDonald's va incuraja copiii sa ramana in forma

Profitand de statutul sau de sponsor oficial al Jocurilor Olimpice 2012 de la Londra, McDonald's va lansa o initiativa globala de incurajare a copiilor sa ramana activi prin miscare si printr-o dieta echilibrata. Initiativa “Campionii la joaca”, vizeaza sa incurajeze copiii sa joace si sa ramana in forma.

De asemenea, compania a anuntat ca Happy Meal-urile vor fi disponibile in restaurantele lor Olimpice la Jocurile Olimpice de la Londra 2012.

Ofertele meniurilor pentru copii vor fi disponibile in cele patru restaurante Olimpice care urmeaza sa fie construite, ca parte a prezentei companiei la Jocurile Olimpice. De asemenea, acestea au fost introduse si ca urmare a cererilor, cercetarile aratand ca mai mult de doua treimi din vizitatorii parcului au copii pe care ii vor aduce in locurile de joaca in timpul Jocurilor Olimpice. McDonald's a fost criticat pentru promovarea Happy Meal-urilor, bogate in grasimi si sare, care includ jucarii pentru a-i atrage pe copii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related