Cresterea facturilor lunare si a inflatiei a eclipsat si al doilea trimestru al anului 2011, europenii aratandu-se ingrijorati atat de economie cat si de siguranta locului de munca, asa cum arata raportul Nielsen: Increderea, ingrijorarile si intentiile de cumparare ale consumatorilor online la nivel global, Iulie 2011.
Increderea consumatorilor europeni a inregistrat cea mai mica cifra la nivel global, obtinand un indice de incredere de 74 in T2 2011, cu un punct mai mult fata de T1 2011, si cu patru puncte mai putin fata de T3 si T4 2010. La nivel global, increderea consumatorilor a scazut cu trei puncte fata de trimestrul anterior, atingand un coeficient nivel de incredere de 89 de puncte in T2 2011.
Comentarii
"The Nielsen Global Online Consumer Confidence Survey, established in 2005, tracks consumer confidence, major concerns and spending intentions among more than 31,000 Internet consumers in 56 countries. Consumer confidence levels above and below a baseline of 100 indicate degrees of optimism and pessimism".
Link: http://www.nielsen.com/us/en/measurement/online-measurement.html
Cat despre "puncte", ele arata valoarea nivelului de incredere ("confidence level" sau "confidence index", pe care l-am tradus prin "coeficient de incredere"), avand rolul de a ilustra nivelul de optimism al fiecarei regiuni comparativ cu perioadele precedente si nu numai. Oricum, am modificat si in text ca sa nu mai ia nastere si alte confuzii.
Multumi-m pentru sesizare.