Raportul Nielsen: increderea, ingrijorarile si intentiile de cumparare ale consumatorilor europeni in T2 2011

Cresterea facturilor lunare si a inflatiei a eclipsat si al doilea trimestru al anului 2011, europenii aratandu-se ingrijorati atat de economie cat si de siguranta locului de munca, asa cum arata raportul Nielsen: Increderea, ingrijorarile si intentiile de cumparare ale consumatorilor online la nivel global, Iulie 2011.

Increderea consumatorilor europeni a inregistrat cea mai mica cifra la nivel global, obtinand un indice de incredere de 74 in T2 2011, cu un punct mai mult fata de T1 2011, si cu patru puncte mai putin fata de T3 si T4 2010. La nivel global, increderea consumatorilor a scazut cu trei puncte fata de trimestrul anterior, atingand un coeficient nivel de incredere de 89 de puncte in T2 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Daniel Vasile
acum 13 ani
"A-ți" cam lipsit de la orele de gramatica :)) Si-am impresia ca nici cu marketing-ul nu v-ati prea intersectat. O astfel de analiza fără precizarea dimensiunii esantionului, a reprezentativitatii si-a nivelului de încredere este egala cu zero....ca sa nu mai vorbesc de explicarea metodologiei. Ce reprezintă si cum s-au calculat acei "coeficienti" masurati in "puncte" din debutul acestei "analize"? Puneti mana si munciti dacă vreți vizitatori, nu mai traduceti tampenii. Si atenție cu limba româna ca mor curcile de ras. :)
Carmen Mihu
acum 13 ani
Da, am gresit eu crezand ca rapoartele Nielsen globale nu trezesc suspiciuni din partea nimanui, mai ales cand exista din 2005. Din acest motiv nu am considerat ca trebuie precizat de fiecare data cand se mai lanseaza un raport.

"The Nielsen Global Online Consumer Confidence Survey, established in 2005, tracks consumer confidence, major concerns and spending intentions among more than 31,000 Internet consumers in 56 countries. Consumer confidence levels above and below a baseline of 100 indicate degrees of optimism and pessimism".

Link: http://www.nielsen.com/us/en/measurement/online-measurement.html

Cat despre "puncte", ele arata valoarea nivelului de incredere ("confidence level" sau "confidence index", pe care l-am tradus prin "coeficient de incredere"), avand rolul de a ilustra nivelul de optimism al fiecarei regiuni comparativ cu perioadele precedente si nu numai. Oricum, am modificat si in text ca sa nu mai ia nastere si alte confuzii.

Multumi-m pentru sesizare.



Branded


Related