ADfel, evenimentul care ofera in fiecare an o saptamana de branded entertainment, se va desfasura anul acesta intr-un spatiu nou: Club Fabrica. Organizat de IQads si 24-FUN, ADfel a ajuns la a sasea editie, care va avea loc in perioada 15-21 august si va crea experiente inedite in jurul brandurilor curajoase pe un teren complex de joaca. Ideile neconventionale vor prinde viata anul acesta in spatii din cele mai diverse: terasa, pub, club, sala de biliard, spatiu de antrenament pentru slackline, precum si un skatepark indoor.
Saptamana ADfel este acea perioada a anului in care este celebrata puterea gandirii neconventionale, oferind publicului experiente de brand neasteptate. In acelasi timp, ADfel este un prilej de celebrare a mintilor curioase, a celor care gusta un gen aparte de distractie, care presupune joc, interactiune si descoperire.
La editia trecuta, ADfel a gazduit peste 70 de executii si de happeninguri neconventionale, printre care s-au aflat: Seara de senzatii tari romanesti, concursul ADfel de karaoke, in care concurentii au cantat pentru toata terasa melodii pe care le auzeau doar ei in castile unui mp3 player, Muzeul armelor antitantari, Institutul de relaxare, competitia „Cele mai fine picioare de la ADfel”, show-uri de stand-up gandite pe brief-urile unor branduri, “Seara sutienelor”, „ID-uri de mess la liber” si multe alte intamplari care cer sa fie povestite. Pe langa cele 70 de idei implementate pentru branduri comerciale, in Ziua Culturala de la ADfel 2010 s-au mai implementat alte 30 de idei pentru muzee, institute culturale si ONG-uri.
In cadrul ADfel vor avea loc si anul acesta: Ziua Culturala, dedicata brandurilor culturale si sociale, concursul de parodii de reclame Grand Spoof, Atelierele ADfel - programul de traininguri intensive dedicat celor care isi doresc sa lucreze in publicitate si ADfel Galleries - expozitia cu cele mai bune executii neconventionale realizate de agentii locale si internationale de publicitate.
Redactia IQads va pregati si pentru editia aceasta Suplimentul ADfel, un ghid de prezentare a festivalului si de ilustrare a fenomenului neconventionalului in Romania si in lume, suplimentul fiind distribuit impreuna cu 24-FUN.
Despre IQads
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.
Despre 24-FUN
Lider pe piata media din Romania pe segmentul city-guide, avand cea mai rapida dezvoltare in ultimii 5 ani in randul publicatiilor city-guide (peste 9 editii noi lansate de la inceputul lui 2006 pana in prezent), 24-FUN are distribtie gratuita si selectiva in cele mai importante orase din Romania.