Promotia Heineken “Urmeaza-ti muzica in jurul lumii!”, ofera experiente VIP la patru festivaluri internationale de muzica

Heineken desfasoara in perioada iulie-august 2011campania promotionala “Urmeaza-ti muzica in jurul lumii!”, prin care ofera experiente VIP la patru festivaluri internationale de muzica, dar si castiguri instant, valoarea totala a premiilor ajungand la 417.419 RON (fara TVA).

Printre agentiile implicate in campania Heineken se numara Momentum EMC, McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, WebTailors si Mediapost Hit Mail.

Produsele de bere participante in campanie sunt cele imbuteliate in ambalaj de sticla 0.33L, cele din six pack sticla 0.33L, sticla returnabila 0.5L, doza 0.5L, cele din six pack doza 0.5L, cele din pack-ul special 6 doze 0.5L + breloc, evidentiate prin ambalaje promotionale si continand un cod unic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related