Compania aeriana Carpatair isi va derula promotiile verii pe Facebook

Pe parcursul acestei veri, Carpatair, compania aeriana full-service cu hub la Timisoara, lanseaza mai multe campanii cu premii si tarife preferentiale pe retelele de socializare din mediul online.

Concursul “Puzzle cu destinatiile Carpatair” a inceput pe 8 iulie, va tine 25 de zile si va avea ca premii doua city break-uri pentru doua persoane la Roma si Venetia.

In aceasta perioada fanii de pe pagina de Facebook a Carpatair trebuie sa refaca in mod corect imaginea din puzzle-ul destinatiilor Carpatair. Mai multe informatii despre concurs gasiti pe pagina de Facebook Carpatair.

In luna august va urma concursul “Recunoaste destinatia zilei”, desfasurat tot pe pagina de Facebook a companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related