Rezultatele campaniei “Nu ma ignora”, premiata cu Gold Effie 2011 si Grand Prix la Gala Societatii Civile 2011

Nume campanie: “Nu ma ignora”

Client: Asociatia Salveaza Vieti

Brand promovat: Campanie sociala desfasurata pro-bono

Agentie: Graffiti BBDO

Mediu: TV, radio, presa scrisa / online / indoor

Perioada campaniei: 2-31 decembrie 2010

1. BACKGROUND

Premisele campaniei: un adevar trist despre soarta bolnavilor de cancer din Romania.

In Romania peste 5.000 de copii sufera de leucemie, numarul acestora crescand cu 500 in fiecare an. Pentru ca nu exista posibilitati financiare de diagnosticare, pacientii nu au parte de tratamentul adecvat, astfel incat peste 50 % dintre copii nu supravietuiesc. Spre deosebire de Romania, in celelalte tari din arealul UE exista masuri eficiente de diagnosticare si tratament, astfel incat numarul celor care nu supravietuiesc nu depaseste 20%.
In momentul actual, singura modalitate prin care pacientii romani pot avea parte de tratament adecvat este delocarea in spitale din strainatate, care depasesc posibilitatile financiare ale majoritatii indivizilor. Conform Ministerului Sanatatii, peste 40% dintre pacientii care aleg varianta de diagnosticare si tratament internationale sufera de leucemie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related