Bronze Effie pentru "Practic BT", in urma cresterii de 160% a vanzarilor fata de obiective

Banca Transilvania si Next Advertising au castigat Bronze Effie 2011, dupa ce campania "Practic BT" a generat o crestere a vanzarilor de peste 160%, raportata la obiectivele initiale ale bancii, stabilite pentru creditele Practic BT.

Mesajul transmis prin intermediul “Zanului”, protagonistul campaniei, este faptul ca BT este o banca flexibila, abordabila, orientata spre client, dispusa sa acorde imprumuturi pe care oamenii sa si le permita.

Acest an este cel de-al cinci-lea an consecutiv in care BT si Next Advertising sunt premiati in cadrul festivalului Effie Awards.

“Primul premiu a fost un Silver Effie, pe care l-am primit in 2007 in formula NextCap, cei de la Cap fiind parintii naturali ai Zanului BT. Era pentru prima oara cand o banca venea in intampinarea micilor intreprinzatori cu produse gandite special pentru ei, si pentru prima oara cand un domn grasut, simpatic, cu o fustita de zana, diadema pe cap si o bagheta in mana devenea imaginea unei institutii serioase precum o banca. Dar iata ca romanii l-au luat in serios, au crezut in promisiunile sale si au venit in numar mare la BT sa beneficieze de creditele pentru IMM-uri. Au urmat 4 ani in care, intrand in competitia publicitarilor eficienti, atat cu campanii pentru IMM-uri, cat si pentru segmentul de retail bancar, Banca Transilvania si Next Advertising au primit Bronze Effie in 2008, Silver Effie in 2009 si 2010 si, din nou, Bronze Effie in 2011”, a declarat Sorin Popescu, Managing Partner, Next Advertising.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related