Pe 23 si 24 iunie are loc Marketing Research 2011, cel mai mare eveniment dedicat industriei de marketing research din Romania, organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Cu aceasta ocazie, companiile de cercetare vor fi puse fata in fata cu reprezentanti ai clientilor si ai agentiilor de publicitate, in efortul de a dezbate teme importante pentru industria cercetarii de piata.
Evenimentul debuteaza cu ziua de conferinte, structurata in patru paneluri care trateaza, fiecare, un subiect de maxim interes pentru industria de marketing: Shopper Trends, Insights & trends monitoring, Online research si Innovative research tools.
Primul panel, Shopper trends, aduce in discutie perspective de intelegere a modului in care functioneaza motivatiile cumparatorului actual, precum si mecanismele care preced comportamentul de achizitie si este alcatuit din Cristina Vasile, Senior Research Consultant - GfK Romania, Daniel Enescu, General Manager - Daedalus Group, Florian Gheorghe, Director Retail Communication - Grey-G2, Mihai Draghici, Production & Implementation Manager - Grey-G2 si Mona Opran, General Manager - Saatchi & Saatchi X.
Panelul Insights & trends monitoring beneficiaza de prezenta urmatorilor invitati: Adina Vlad, Managing Partener - Unlock Research, Alice Mihai, Business Development Director - ISRA Center, Radu Bogdan, Managing Partner - Brennan Research & Consultants si Razvan Matasel, Managing Partner - Arsenoaiei&Matasel. Tema principala de discutie porneste de la premisa ca insight-urile arunca o lumina diferita asupra modului in care consumatorii percep si consuma un brand, asa ca importanta aflarii mecanismelor care fac din oameni consumatori este vitala pentru orice strategie de marketing.
In cadrul panelului Online Research, care va trata unul dintre cele mai fierbinti subiecte ale industriei de marketing research din acest moment - dezvoltarea instrumentelor online de cercetare, ca metoda viabila de masurare a eficientei comunicarii si a profilului consumatorilor in contextul dezvoltarii mediului online, vor participa Andreea Cruce, Market Reseach Manager - Raiffeisen Bank, Ingrid Lambru, Marketing Director - Mercury Research, Loredana Vladescu, Statistics and Panel Analytics & RoR Director - Ipsos Interactive Services si Raluca Vladuti, Senior Qualitative Researcher - Daedalus Millward Brown.
Panelul care va inchide prima zi de eveniment, Innovative research tools, beneficiaza de prezenta a patru specialisti din agentii importante de research din Romania si din afara tarii, care vor prezenta instrumente inovative de cercetare: Adina Nica, Head of Qualitative and Quantitative Research – Synovate Romania, Maciej Karwowski, Research Unit Manager – Millward Brown Poland, Mihaela Uriciuc, Client Service Specialist – ISRA Center si Traian Nastase, Online Project Manager – GfK Romania.
Mai multe informatii despre SMARK KnowHow: Marketing Research 2011 sunt disponibile pe site-ul dedicat.
Marketing Research 2011 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt The Money Channel, Money.ro, IQads, SMARK, Casa de Traduceri.