Marketing Research 2011, cel mai mare eveniment despre industria de marketing research din 2011, organizat sub umbrela SMARK KnowHow, va avea loc pe 23 si 24 iunie la Hotel Intercontinental. Evenimentul reprezinta o oportunitate pentru toti cei care doresc sa afle detalii despre cele mai folosite metodologii si instrumente de cercetare puse la dispozitie de agentiile de cercetare, precum si studii de caz care sustin abordarile recomandare de agentii in aceasta perioada.
Cea de-a doua zi a evenimentului beneficiaza de prezenta lui Maciej Karwowski, Research Unit Manager - Millward Brown Poland, care va sustine un workshop cu numar limitat de participanti despre beneficiile neurostiintei in cercetarea de piata.
Pornind de la ideea ca metodele de neuroscience sunt adesea prezentate pe post de Sfantul Graal in ceea ce priveste research-ul, o solutie fundamentala care permite sa se afle totul despre consumator fara ca macar acesta sa fie intrebat ceva, Maciej va prezenta in cadrul workshop-ului beneficiile reale ale acestui tip de tool. Valorizand gradul de cunoastere a consumatorului pe care aceste metode il aduc in industria de research, el isi propune sa discute despre momentele si modurile in care neuroscience poate fi folosita in cadrul research-ului. Un preview al workshop-ului il reprezinta interviul lui Maciej pentru SMARK , in care acesta vorbeste despre motivele pentru care un client ar trebui sau nu ar trebui sa investeasca in instrumente de tip neuroscience in cercetarea de piata.
In cadrul workshop-ului, participantii vor avea ocazia sa afle mai multe informatii despre trei noi abordari in termeni de neuroscience - electroencefalograma, eye-tracking si asocierile implicite, fiecare dintre ele prezentate intr-o sectiune separata a workshop-ului. Fiecare dintre aceste sectiuni ale intalnirii cu Maciej va include introducere despre baza teoretica a abordarii, studii de caz care vor demonstra modul in care respectiva abordare trebuie implementata, exercitiu de creare a unui research, folosind respectiva abordare.
In cadrul workshop-ului, participantii vor avea ocazia de a interactiona cu Stationary, un instrument de eye tracking adus special in Romania pentru acest workshop de catre specialistii Millward Brown Poland.
Ultimele locuri la workshop si pentru prima zi de eveniment sunt disponibile pe site-ul dedicat.
Marketing Research 2011 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt The Money Channel, Money.ro, IQads, SMARK, Casa de Traduceri.