Cum se pot conecta brandurile la generatia Facebook?

Conform unui raport McCann WorldGroup, intitulat “The Truth About Youth”, a reiesit faptul ca Generatia Y, tinerii nascuti intre 1970 si 2000, locuiesc in mijlocul unei societati dominate de activitati precum recomandare si schimb de informatie cu ceilalti (share).

Realizat pe teritoriul a sapte tari (SUA, UK, China, Brazilia, Spania, India si Mexic), studiul a cautat sa identifice motivatiile tinerilor cu varstele cuprinse intre 16 si 30 de ani, din care sa rezulte modul in care aceasta noua generatie difera de generatiile anterioare in termeni de interactiune cu brandurile.

Conform rezultatelor acestui studiu, aceasta generatie pune un mare accent pe autodefinirea publica, obisnuind sa raspandeasca informatiile in cercul lor de prieteni si sa isi povestesc vietile prin intermediul bloggingului si a retelelor online de socializare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related