Creditul de refinantare BRAVO rasplateste consumatorul pentru comportamentul sau responsabil in viata personala

interviu cu Robert Zanescu, Director PR, Comunicare, Relatii Comunitare si Responsabilitate Sociala

Creditul de refinantare este unul dintre cele mai promovate servicii bancare din ultima perioada, beneficiind de campanii integrate de comunicare si experimentand cele mai diverse abordari. Plecand de la campania Bancpost care ofera un BRAVO tuturor romanilor care-si respecta promisiunea de a-si plati ratele lunare, am vrut sa aflam care a fost componenta de marketing, prin ce se diferentiaza produsul Bancpost de restul produselor de pe piata, dar si cum va fi evaluata eficienta campaniei. Pentru a afla raspunsurile la toate aceste intrebari, am vorbit cu Robert Zanescu, Director PR, Comunicare, Relatii Comunitare si Responsabilitate Sociala pentru Bancpost. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related