Metodologie Unlock Market Research: Brand Promotion Planner

Metodologie publicata si in BEST RESEARCH TOOLS 2010

Descriere metodologie
Multi spun ca anii crizei 2009 si 2010 vor fi “anii promotiilor” ca instrument de stimulare a vanzarilor. Marketerii spun de asemenea ca folosirea in exces a promotiilor poate slabi brandul. Exista vreo cale prin care promotia poate fi pusa mai intai in serviciul brandului, fara a-i periclita eficienta in vanzari? Exista vreo cale prin care promotia poate face brandul mai fermecator? Unlock a dezvoltat un model de analiza cantitativa menita a identifica cea mai eficienta cale de construire a unei promotii in linie cu valorile brandului, dar cu mare potential de diferentiere si motivare in randul consumatorilor. Modelul consta in identificarea ponderii motivelor fundamentale pentru care oamenii participa la promotii si definirea promotiei ideale in raport cu o categorie specifica sau brand. Pe baza acestui studiu, Unlock poate oferi o recomandare clara si aplicata / actionabila vizavi de actiunile pe care ar trebui sa le intreprinda marca in constructia celei mai potrivite promotii. Studiul este sindicalizat si se realizeaza pe un esantion reprezentativ national si reprezentativ la nivel de categorie investigata.

Cand / pentru ce este recomandata metodologia 

In pregatirea unui plan anual de promotii, pregatirea unor promotii ad-hoc / tactice sau pregatirea unor cross promotii de companie.

Durata studiului este de 70 de zile lucratoare.

Detalii despre inscrierile pentru BEST RESEARCH TOOLS 2011 aici.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related