Metodologie publicata si in BEST RESEARCH TOOLS 2010
Descriere metodologie
Multi spun ca anii crizei 2009 si 2010 vor fi “anii promotiilor” ca instrument de stimulare a vanzarilor. Marketerii spun de asemenea ca folosirea in exces a promotiilor poate slabi brandul. Exista vreo cale prin care promotia poate fi pusa mai intai in serviciul brandului, fara a-i periclita eficienta in vanzari? Exista vreo cale prin care promotia poate face brandul mai fermecator? Unlock a dezvoltat un model de analiza cantitativa menita a identifica cea mai eficienta cale de construire a unei promotii in linie cu valorile brandului, dar cu mare potential de diferentiere si motivare in randul consumatorilor. Modelul consta in identificarea ponderii motivelor fundamentale pentru care oamenii participa la promotii si definirea promotiei ideale in raport cu o categorie specifica sau brand. Pe baza acestui studiu, Unlock poate oferi o recomandare clara si aplicata / actionabila vizavi de actiunile pe care ar trebui sa le intreprinda marca in constructia celei mai potrivite promotii. Studiul este sindicalizat si se realizeaza pe un esantion reprezentativ national si reprezentativ la nivel de categorie investigata.