Scopul tranzitiei Puma de la sportswear spre lifestyle: cresterea veniturilor cu 50% pana in 2015

Puma intentioneaza sa faca tranzitia de la un brand de articole sportive la unul de lifestyle, reflectand astfel evolutia preferintelor cumparatorilor, conform warc.com.

Din anul 2007, de cand grupul de branduri de lux PPR a cumparat Puma, vanzarile brandului au crescut doar cu 3,1%. La baza acestei cresteri nu foarte mari stau atat recesiunea cat si intensificarea concurentei venita din partea brandurilor Nike si Adidas.

Anul acesta, PPR si-a restructurat compania in doua divizii, dintre care una gazduieste bunuri de lux si o alta ce se concentreaza pe brandurile de sport si lifestyle.

Punctul central al diviziei de sport si lifestyle este Puma, brandul fiind setat sa urmeze o strategie de diversificare, initiat de catre marca Gucci, de asemenea parte a portofoliului PPR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related