Cocor Store a reusit sa-si tripleze cifra de afaceri (de la 1,91 milioane RON in T1 2010, la 5,86 milioane RON in T1 2011), dar si profitul net (de la 0,49 la 1,53 milioane de RON) informeaza un comunicat al agentiei Pi2. Aceste cresteri de peste 200% s-au datorat atat campaniei realizate cu ocazia redeschiderii, cat si vanzarii de 1,29 milioane RON a spatiului publicitar de pe mediafatada.
Situat in centrul istoric al Bucurestiului, magazinul Cocor s-a redeschis publicului larg in octombrie 2010, in urma unor lucrari de modernizare care au costat 24,5 milioane euro. Pe langa suprafata inchiriabila, parcarea de 200 locuri, cabina de proba virtuala, Cocor Store s-a bucurat si de o comunicare care a vizat atat media conventionala cat si neconventionala, printre care celebrul proiect cultural Walk of Fame lansat la inceputul anului si proiectul Galeria Designerilor Romani.