SMARK lanseaza la finalul lunii iunie cea de-a doua editie a Best Research Tools, un ghid menit sa vina in ajutorul comunitatii profesionistilor in marketing & research din Romania.
Dupa prima editie, aparuta in 2010, ghidul Best Research Tools s-a dovedit a fi un instrument util atat pentru cei care utilizeaza cercetarea de piata ca pe o componenta de baza in definirea strategiei de marketing, cat si pentru cei care activeaza pe piata locala de research.
Ghidul va include o lista a companiilor de research si a serviciilor oferite de acestea, precum si descrierea detaliata a principalelor metode pe care companiile de cercetare le pun la dispozitia marketerilor. In plus, Best Research Tools 2011 ofera o serie de articole de specialitate ce trateaza cele mai actuale subiecte ale pietei de cercetare locale, oferind marketerilor directii concrete asupra relatiei dintre obiectivele de marketing si instrumentele de cercetare existente pe piata locala, necesare pentru atingerea acestora.
Lansarea ghidului coincide cu organizarea, la finalul lunii iunie, a celei de-a doua editii a evenimentului Marketing Research, sub umbrela SMARK KnowHow. Acesta este dedicat cercetarii de piata din Romania si celor mai inovative si eficiente instrumente de cercetare si exista deja un call for papers organizat pentru completarea programului cu propuneri din partea agentiilor de research si furnizorilor de servicii conexe.
Participantii la evenimentele SMARK din 2011 vor putea intra in posesia ghidului gratuit, acesta fiind distribuit si preferential catre o parte din marketerii aflati in comunitatea SMARK. Persoanele care doresc sa achizitioneze ghidul, vor avea posibilitatea sa il cumpere online, accesand SMARK.ro.
Companiile de cercetare si furnizorii de servicii conexe care doresc sa fie incluse in ghidul Best Research Tools 2011 pot trimite un e-mail la adresa [email protected] pentru a afla cum anume pot aparea in ghid, inscrierea fiind gratuita si disponibila pana pe 3 iunie 2011.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm oferind content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership. SMARK este un brand care apartine companiei Blue Idea, alaturi de IQads si Digital IQads, si isi propune sa devina un etalon de 'smart marketing' prin crearea unei platforme complexe de informare si consultata in domeniu.
Comentarii
Din pacate adresa de mail mentionata de dvs. in text pare inactiva. Am trimis (in urma cu o saptamana) o rugaminte de informatii suplimentare si nimeni nu a raspuns. Puteti va rog oferi si o alta varianta de contact legata de inscrierea in catalogul Best Research Tools 2011?
Multumesc,
Anca Fieraru