Brandul Facebook a avut cea mai spectaculoasa ascensiune in 2010, cu o crestere a valorii de 246%, pana la nivelul de 19,1 miliarde dolari, potrivit BrandZ Global Top 100, realizat de Millward Brown Optimor, divizia de consultanta financiara si de strategie de brand a Millward Brown.
Potrivit studiului, evaluarea este data pe baza unui studiu efectuat de banca de investitii Goldman Sachs. Facebook a evoluat puternic in 2010, pe masura ce a devenit o platforma comerciala tot mai puternica ce a creat legaturi tot mai multe intre consumatori, branduri si retaileri.
Pe locul doi in topul cresterilor se afla motorul de cautare chinezesc Baidu, cu un plus de 141%, pana la valoarea de 22,56 miliarde dolari. In clasamentul general, brandul asiatic a urcat pe pozitia 29, fata de locul 75 in 2009. Compania a stiut sa targeteze eficient cei peste un miliard de chinezi care navigheaza pe internet, intelegand nuantele culturale si lingvistice ale acestora.