Finalul lunii iunie marcheaza organizarea, sub umbrela SMARK KnowHow, a celei de-a doua editii a singurului eveniment major despre piata de research din Romania, Marketing Research 2011.
Dupa o editie de succes organizata in 2009, care a beneficiat de prezenta unui numar mare de oameni de research din Romania si din afara, s-a simtit nevoia reluarii prezentarilor si dezbaterilor despre contextul actual din piata de research. Astfel, editia din acest an va puncta cateva aspecte esentiale pentru profesionistii in marketing, in ceea ce priveste cercetarea de piata din Romania – de la tehnici si instrumente inovative de cercetare si avantajele si limitele research-ului online si pana la tehnici de decelare a insight-urilor si de monitorizare a trend-urilor in termeni de experienta de consum.
SMARK invita deci agentiile de research sau de publicitate, furnizorii de servicii conexe in aria cercetarii de piata, precum si specialistii si consultantii in domeniu sa trimita propuneri de continut relevant in vederea includerii acestora in programul evenimentului. Acestea trebuie trimise la adresa [email protected], in atentia Adrianei Lungu, pana la data de 25 mai 2011.
Cele mai interesante dintre propunerile trimise vor fi selectate si introduse in programul evenimentului Marketing Research 2011. In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza oricare din urmatoarele teme:
- shopper trends: instrumente de masurare a procesului de achizitie si de optimizare a engagement-ului cumparatorilor – analize si studii de caz;
- studii de caz: folosirea de diferite instrumente in generarea de insight-uri, aplicabilitatea cercetarilor de tip „insight mining” pe diferite micro-target-uri;
- research-ul online – constructia si activarea panelurilor online, managementul influentei online etc, precum si studii de caz cu exemple de cercetari de piata in care componenta de online a fost dominanta;- tehnici si instrumente inovative de cercetare.
De asemenea, sunt incurajate propunerile de subiecte noi, in masura in care acestea se afla in aria de interes a evenimentului.
Conceptul si formatul SMARK KnowHow sunt create ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.
SMARK este o sursa de knowledge, un instrument de perfectionare si networking pentru cei care lucreaza in marcomm. SMARK ofera content editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii SMARK, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania.
SMARK isi propune sa devina un etalon de ‘smart marketing’ prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.