Dupa ce s-a prabusit in 2010, disponibilitatea de cumparare a romanilor s-a stabilizat la un nivel foarte scazut

Disponibilitatea romanilor de a cumpara inregistreaza, in prezent, o stabilizare la un nivel foarte scazut, dupa prabusirea inregistrata anul trecut, arata studiul EURO Climate efectuat de GfK pentru primul trimestru din 2011.

In prezent, la nivelul Europei, acest indicator nu inregistreaza cresteri decat in Cehia, in Austria si in Italia. In luna martie, pentru Romania, indicatorul se cifra la -35,1 puncte, in timp ce valorile cele mai ridicate le prezenta Austria cu 30,9 puncte si Germania cu 34,3 puncte. Starea de spirit a consumatorilor europeni este dominata, in prezent, de cresterea inflatiei si de cotele inalte ale datoriei publice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related