Ce greseli mai fac oamenii de comunicare in relatia cu bloggerii

o analiza de Dinu Boboc

Oamenii de comunicare fac o greseala atunci cand ii abordeaza pe bloggeri ca si cum acestia ar fi doar ziaristi. Si asta pentru ca, inainte de a fi ziarist, bloggerul este un om de afaceri, un antreprenor, cu toate consecintele care decurg de aici. Acesta este doar una din posibilele greseli pe care le fac PR-istii in relatia cu blogerii, analizate la PR and The Web, eveniment organizat de revista Biz. Pe langa asta, s-au mai discutat subiecte precum schimbarile aduse de mediul online relatiilor dintre clienti, agentii si bloggeri, modul in care sunt structurate campaniile de comunicare digitale, identificarea influencerilor si noile instrumente ale comunicatorilor in era new media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

TreeWorks

Cu o experienta de peste 10 ani, TreeWorks este o companie specializata in crearea de prezente online si solutii web complexe, numarand peste 200 de proiecte realizate pentru clienti romani si straini. Principala... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related