Consumator vs. companie: Cum se schimba conversatia

o analiza de Dinu Boboc

Daca in business-to-consumer (B2C), companiile ar trebui sa-si creeze o imagine cat mai aproape de perfectiune, in business-to-business (B2B), imaginea trebuie cat mai aproape de realitate. Motivul este simplu: companiile sunt cumparatori mult mai sofisticati decat consumatorii. Reprezentantii unei firme sunt antrenati sa fie cumparatori profesionisti, care sa faca cele mai bune achizitii posibile. Iar deciziile lor trebuie justificate in fata unui patron, a unui board sau a unui CEO care se tine bine de scaun. Acestea ar fi cateva dintre ideile primei conferinte din Romania dedicate exclusiv segmentului business-to-business, Marketing B2B, eveniment organizat de Evensys.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


ThinkDigital

ThinkDigital este un digital media powerhouse cu sediul central la Bucuresti si reprezentanti in mai multe tari din regiune, care opereaza 3 linii principale de business: 1. Sales House/Adnetwork: Monetizeaza in... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related