McDonald’s lucreaza la imaginea de brand angajator

Lantul de restaurante fast-food McDonald’s vrea sa-si imbunatateasca imaginea de brand angajator si lanseaza o campanie prin care intentioneaza sa recruteze 50.000 de lucratori intr-o singura zi.

Potrivit publicatiei britanice The Telegraph, aceasta ar putea fi cea mai vasta campanie de angajare derulata vreodata de o companie. Lantul american de restaurante se lupta de multa vreme cu imaginea unui angajator ce ofera joburi care cer un nivel scazut al abilitatilor muncitorilor si care nu ofera salarii prea mari.

Unii analisti considera ca aceasta campanie reprezinta doar o lovitura de imagine, McDonald’s fiind oricum obligata sa faca angajarile respective. Posturile oferite acum pentru cele 14.000 de unitati detinute de companie in SUA acopera o plaja larga de cerinte, de la manageri de restaurant la vanzatori.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related