Piata globala de publicitate a avut un plus de peste 10% in 2010

Campionatul Mondial de Fotbal din 2010 a fost un factor cheie al cresterii, in 2010, pietei globale de publicitate cu 10,6% fata de 2009, pana la nivelul de 503 miliarde dolari, potrivit unui raport realizat de Nielsen si publicat de campaignlive.co.uk.

Raportul, care se bazeaza pe cifrele rate card oficiale, arata un plus de 13% in cel de-al doilea trimestru, care a si fost cel mai dinamic.

“Editia din 2010 a Cupei Mondiale a atras atentia a milioane de fani. Deloc suprinzator, advertiserii au reactionat in consecinta si au crescut sumele alocate promovarii. A reprezentat o mare oportunitate pentru acestia de a reveni in piata si de a creste bugetele pe mai multe piete”, a declarat Randall Beard (Global Head of Advertiser Solutions, The Nielsen Company).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related