Intrucat Bucurestiul e impanzit de panouri si mesh-uri cu mesaje care incurajeaza la optimism, precum: "Romania are viitor", "Stiu sa ma bucur", "Romanii mai au speranta", "Tinerii romani sunt super", era firesc ca urmatoarea editie AdBreak sa aduca in lumina reflectoarelor brandul care semneaza campania "Asta e Romania": Radio 21.
Asadar, Ciuc Premium prezinta AdBreak #39 sub sloganul "Spune-mi ce radio asculti, ca sa-ti spun cine esti!", miercuri, 30 martie, ora 19.30, in Music Club.
Panelul Talk of the Month va fi dedicat marketingului de radio, incercand sa lamureasca modul in care este sustinuta promisiunea de brand prin continutul emisiunilor. Despre beneficiile unei campanii de imagine pentru un brand de radio, in conditiile in care, ca in toate categoriile de altfel, campaniile promotionale (concursurile cu premii) sunt cele care au efecte rapid vizibile (cresterea audientei in acest caz), vor povesti: Alex Macavei (Director, Radio 21), Mihaela Borceanu (Marketing Manager, Kiss Fm), Anne-Marie Ionescu (Marketing Manager, Magic Fm si Rock Fm), Ami Tartaleanu (Marketing Executive, Radio Zu) si creativii care lucreaza pe aceste conturi: Catalin Dobre (Group Creative Director, McCann Erickson) pentru Radio 21, Mihai Gongu (Creative Director, Graffitti BBDO) pentru Magic Fm si Iosif Simon (PR, Copywriting & Social Media, Radio Zu).
Panelul Debriefing este dedicat unei campanii intens discutate luna aceasta: lansarea Cartelei Frog de la Cosmote. Mona-Lisa Caravaniez (Managing Director Ogilvy&Mather), Cristian Simion (Group Creative Director), Calin Marcu (Copywriter), Andreea Dirzeanu (Account Director) de la Ogilvy vor povesti cum au lucrat la campanie, care au fost obiectivele, strategia abordata si mai ales vor dezvalui ce au intentionat sa transmita prin creatia care a fost interpretata in cele mai diverse feluri de catre fiecare comentator.
La rubrica de Inspiratie, Paul Ipate, cunoscut din reclamele Vodafone, unde joaca rolul lui "Paul Maximus", va vorbi despre provocarea de a fi amuzant tot timpul, in mai multe ipostaze: DJ Radio 21, actor de reclame, dar si actor de teatru.
Editia #39 AdBreak va fi moderata de Ana Militaru, Redactor-Sef IQads. Pentru a participa la eveniment, doritorii se pot inscrie la adresa [email protected].
Parteneri media ai evenimentului sunt: Q2M, 24FUN, Academia Catavencu, MONEY.ro.
AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.
Cu o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.