Sunt tanar (relativ), vreau orice litoral, orice mijloc de transport, perioada de varf (iulie-august), sapte nopti, orice categorie de cazare. La prima vedere as parea clientul perfect pentru agentiile prezente la cea de-a doua editie a targului de turism Holiday Market, organizat de ANAT. Zambetele oficialilor agentiilor de turism inghetau insa la auzul bugetului in care trebuie sa ma incadrez: 200 de euro de persoana. Totusi, se straduiau sa-mi prezinte ofertele cele mai bune ca pret, semn ca banii mei, oricat de putini, contau. Ceea ce inseamna ca, intr-adevar, fata de alti ani, exista "o 9 atitudine in turism", chiar daca aceasta nu se traduce intotdeauna printr-o noua strategie a companiilor de profil. Targurile de turism sunt, de altfel, si, din pacate, in continuare, una dintre putinele ocazii de promovare ale agentiilor. Si asta pentru ca, expresii precum "retentia clientilor", "strategie de marketing", "cercetare calitativa" sau "psihologia consumatorului" se aud rar in agentiile turistice, exceptand companiile importante.
Cum incearca agentiile de turism sa dezghete piata dupa doi ani de criza
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare