Peugeot Romania a ales Propaganda

Peugeot Romania a ales, in urma unei licitatii, agentia Propaganda, pentru a se ocupa de strategia, creatia si managementul campaniilor Peugeot, in 2011.

Licitatia a fost organizata la inceputul acestui an pentru programul Remat 2011, avand ca protagonist modelul Peugeot 308.

Ideea campaniei pleaca de la rafinamentul si eleganta pentru care sunt recunoscuti francezii in materie de design, mai ales cand vine vorba de masini. La acestea, Peugeot adauga si performanta masinilor sale, printr-o motorizare premiata (motorul HDI – cel mai performant din clasa lui) prin peste 20 de premii internationale ale modelului 308 si printr-un pachet de servicii avantajoase.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related