Europa Centrala si de Est, driver pentru vanzarile Auchan

Pietele din Europa Centrala si de Est pe care lantul de ratail Auchan activeaza confirma statutul de piete cheie in generarea de venituri, in 2010. Compania a raportat, pentru 2010, venituri nete consolidate de 42,5 miliarde euro, cu 7,1% mai mari decat in 2009.

In ECE si in Asia, veniturile au crescut cu 22,7%, depasind cresterea din tari ca Franta (3%) sau din alte tari vest-europene. De altfel, ECE si Asia sunt responsabile de 27% din veniturile grupului.

Profitul net al grupului de retail a fost de 742 milioane euro, cu 6,6% mai mult, in comparatie cu 2009. Potrivit presedintelui Consiliului de Administratie al grupului Auchan, Vianney Mulliez, previziunile pentru 2011 sunt mai bune pentru pietele emergente, decat pentru cele din zona euro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related